Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Konta w systemie Transport GZM


W jaki sposób mogę usunąć konto i zrezygnować z usług?

W każdej chwili możesz zamknąć swoje konto w systemie Transport GZM. Jeśli na koncie masz niewykorzystane bilety bądź niewydane środki, zamknięcie konta będzie możliwe po dokonaniu zwrotu biletów i podaniu numeru konta, na które mamy przelać niewykorzystane środki. Konto można zamknąć korzystając zarówno z Aplikacji Mobilnej, jak i z Portalu Klienta.

Zamknięcie konta

Zaloguj się do konta i kliknij zakładkę „Ustawienia” a następnie „Konto” i „Zamknij konto”.

 

Można też zamknąć konto klikając w adres e-mail w prawym górnym rogu zalogowanego panelu głównego konta i wybranie opcji „Zgłoszenia”.

 

Następnie na ekranie „Moje Zgłoszenia” należy wybrać opcję „Wnioski” i „Utwórz nowy”. Z rozwijanej listy wybierz pozycję „Wniosek o zamknięcie konta” i kliknij w przycisk „Przejdź do wniosku”.

 

Nastąpi przejście do ekranu „Wniosek o zamknięcie konta”, gdzie należy wybrać opcję „Wyślij wniosek o zamknięcie konta”.

 

Podczas składania takiego wniosku możesz też zaznaczyć odpowiednie pole przy pozycji „Wniosek o zapomnienie danych osobowych”. Jeśli to zrobisz, Twoje wcześniej zarejestrowane transakcje zostaną zanonimizowane.

 

Jeśli na Twoim koncie posiadasz niewykorzystane bilety, system przypomni Ci o konieczności ich zwrotu. Środki z dokonanego zwrotu zwiększą saldo Twoich środków, które w przypadku zamknięcia konta zostaną przekazane na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego. Zamknięcie konta autoryzowane jest kodem PIN.

Zamknięcie konta

W aplikacji wybierz funkcję ustawień konta (piktogram sylwetki człowieka). Następnie wybierz ,,Konto’’ i kliknij w pozycję Twojego konta (w tym miejscu prezentowane jest jedynie imię i nazwisko), a następnie wybierz opcję „Zamknij konto”.

 

Na ekranie „Zamknięcie konta” masz możliwość zaznaczenia anonimizacji wcześniej zarejestrowanych danych osobowych. Po kliknięciu opcji „Wyślij wniosek o zamknięcie konta”, aplikacja poprosi o wpisanie numeru PIN do autoryzowania operacji.

 

 

Jeśli na Twoim koncie posiadasz niewykorzystane bilety, system przypomni Ci o konieczności ich zwrotu. Środki z dokonanego zwrotu zwiększą saldo Twoich środków, które w przypadku zamknięcia konta zostaną przekazane na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego.