Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Konta w systemie Transport GZM


Czym różni się konto imienne od anonimowego?

Aby korzystać z systemu Transport GZM, musisz założyć konto (Indywidualne Konto Klienta – IKU). Możesz założyć konto imienne lub anonimowe.

desktop_windows Portal

Konto imienne

Konto imienne zapisuje Twoje dane osobowe i zdjęcie. Takie konto pozwoli Ci na korzystanie z pełnej funkcjonalności systemu, kupisz z nim dowolny bilet z taryfy, zapiszesz swoją ulgę w systemie, będziesz mógł podróżować bez konieczności okazywania dokumentów podczas kontroli biletów (po potwierdzeniu ulgi podczas pierwszej kontroli).

 

Konto anonimowe

Konto anonimowe nie zapisuje danych osobowych ani zdjęcia. Takie konto pozwoli Ci tylko na zakup wybranych biletów (biletów na okaziciela). Posiadając takie konto w każdej chwili możesz je spersonalizować (zmienić w konto imienne). W tym celu należy wybrać opcję „Personalizuj”, wyświetlaną w koncie anonimowym na górze Panelu Użytkownika, przy komunikacie: „Ograniczony dostęp! Spersonalizuj swoje konto, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności. Personalizuj”.

smartphone Aplikacja mobilna

Konto imienne

Konto imienne zapisuje Twoje dane osobowe i zdjęcie. Takie konto pozwoli Ci na korzystanie z pełnej funkcjonalności systemu, kupisz z nim dowolny bilet z taryfy, zapiszesz swoją ulgę w systemie, będziesz mógł podróżować bez konieczności okazywania dokumentów podczas kontroli biletów (po potwierdzeniu ulgi podczas pierwszej kontroli).

 

Konto anonimowe

Konto anonimowe nie zapisuje danych osobowych ani zdjęcia. Takie konto pozwoli Ci tylko na zakup wybranych biletów (biletów na okaziciela). Posiadając takie konto w każdej chwili możesz je spersonalizować (zmienić w konto imienne). Aby to zrobić, wybierz funkcję ustawień konta (piktogram sylwetki człowieka), następnie wybierz „Anonimowe” i opcję „Zmień na konto imienne (spersonalizowane)”. 

 

Aplikacja wyświetli pytanie „Masz konto ŚKUP?”. Możesz zaimportować dane ze swojej karty ŚKUP, jeśli ją posiadasz. W tym celu podaj numer swojej karty ŚKUP, a następnie wpisz hasło do niej. Twoje dane zostaną automatycznie zaimportowane. Jeśli nie posiadasz karty lub nie chcesz importować z niej danych, wybierz „Nie, nie mam” i wypełnij formularz ręcznie.