Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Aktualizacja 26 sierpnia 2024 08:12

 

Punkty Obsługi Pasażera

 

W Punktach Obsługi Pasażera można kupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej Transport GZM, złożyć reklamację, skargę, wniosek. Dodatkowo w POP-ach można także odebrać Metrokartę.

 

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • wakacyjne soboty (w lipcu i sierpniu) - nieczynne;
  • niedziele i święta - nieczynne.

 

Wyjątki:

1. Placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje pasażerów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny

2. Wakacyjne soboty (w lipcu i sierpniu) - wówczas punkty są nieczynne, za wyjątkiem placówki na Dworcu w Katowicach, która jest czynna w soboty od 9:00-15:00.

 

Adresy Punktów Obsługi Pasażera:

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy). 

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne). 

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.