Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Bilety


Zwrot biletu

W Systemie Transport GZM możesz łatwo zwrócić bilet, korzystając z Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta.

Jak dokonać zwrotu biletu?

Zaloguj się do konta i kliknij ,,Bilety'', a następnie wybierz bilet, który chcesz zwrócić.

 

Z menu kontekstowego wybierz „Zwróć bilet”.

 

Jeśli bilet podlega zwrotowi, System automatycznie naliczy kwotę zwrotu i w przypadku akceptacji kwoty, po kliknięciu „Dokonaj zwrotu biletu”, doładuje kwotą zwrotu Twoje konto.

 

Uwaga! Jeśli zwrócisz bilet, za który wygenerowałeś wcześniej fakturę, system automatycznie utworzy odpowiednią fakturę korygującą.

Jak dokonać zwrotu biletu?

Zaloguj się do konta i wybierz w pasku nawigacyjnym aplikacji ikonę Bilety (druga ikona od prawej).

 

W sekcji „Moje bilety” wybierz bilet, który chcesz zwrócić, następnie wybierz „Zwróć bilet” – funkcja dostępna w prawym, górnym rogu ekranu.

 

System wyliczy kwotę zwrotu i w przypadku akceptacji kwoty, po zatwierdzeniu suwakiem „Dokonaj zwrotu”, doładuje kwotą zwrotu Twoje konto.

 

Uwaga! Jeśli zwrócisz bilet, za który wygenerowałeś wcześniej fakturę, system automatycznie utworzy odpowiednią fakturę korygującą.