Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.


Jak usunąć ulgę?

Jeśli posiadasz konto imienne w systemie, możesz samodzielnie usunąć zdefiniowaną wcześniej ulgę. Funkcja dostępna jest w Aplikacji Mobilnej oraz na Portalu.

desktop_windows Usunięcie zapisanej ulgi w Systemie

Zaloguj się do konta na Portalu Klienta. Wybierz „Start”, a następnie ,,Zarządzaj/Ulgi” lub wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia", a następnie opcję „Ulgi”.

 

Następnie kliknij „Transport publiczny”, przy tej kategorii wyświetlana jest informacja o zapisanej uldze.

 

Na liście z rodzajami ulg i zaznaczoną pozycją zapisanej ulgi kliknij „Brak ulg” i kliknij przycisk „Potwierdź”. Informacja o dotychczasowej uldze zostanie usunięta.

smartphone Usunięcie zapisanej ulgi w Systemie

Zaloguj się do Twojego konta za pomocą aplikacji mobilnej, wybierz Twoje Konto (miniatura człowieka w prawym dolnym rogu ekranu). Następnie wybierz z menu opcję „Ulgi”.

 

Aplikacja wyświetli stronę z listą dostępnych Organizatorów Transportu.
W celu usunięcia ulgi w Systemie wybierz kategorię „Transport miejski”, a następnie na liście z rodzajami ulg i zaznaczoną pozycją zapisanej ulgi wybierz pozycję „Brak ulgi”.

 

Wyświetlony zostanie komunikat z zapytaniem „Czy na pewno chcesz usunąć ulgę? Jest to operacja nieodwracalna”. W celu potwierdzenia usunięcia ulgi wybierz „Tak”.

 

Informacja o dotychczasowej uldze zostanie usunięta.