Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Ulgi


Jak usunąć ulgę?

Jeśli posiadasz konto imienne w systemie, możesz samodzielnie usunąć zdefiniowaną wcześniej ulgę. Funkcja dostępna jest w Aplikacji Mobilnej oraz na Portalu.

Usunięcie zapisanej ulgi w Systemie

Zaloguj się do konta na Portalu Klienta. Wybierz „Start”, a następnie ,,Zarządzaj/Ulgi” lub wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia", a następnie opcję „Ulgi”.

 

Następnie kliknij „Transport publiczny”, przy tej kategorii wyświetlana jest informacja o zapisanej uldze.

 

Na liście z rodzajami ulg i zaznaczoną pozycją zapisanej ulgi kliknij „Brak ulg” i kliknij przycisk „Potwierdź”. Informacja o dotychczasowej uldze zostanie usunięta.

Usunięcie zapisanej ulgi w Systemie

Zaloguj się do Twojego konta za pomocą aplikacji mobilnej, wybierz Twoje Konto (miniatura człowieka w prawym dolnym rogu ekranu). Następnie wybierz z menu opcję „Ulgi”.

 

Aplikacja wyświetli stronę z listą dostępnych Organizatorów Transportu.
W celu usunięcia ulgi w Systemie wybierz kategorię „Transport miejski”, a następnie na liście z rodzajami ulg i zaznaczoną pozycją zapisanej ulgi wybierz pozycję „Brak ulgi”.

 

Wyświetlony zostanie komunikat z zapytaniem „Czy na pewno chcesz usunąć ulgę? Jest to operacja nieodwracalna”. W celu potwierdzenia usunięcia ulgi wybierz „Tak”.

 

Informacja o dotychczasowej uldze zostanie usunięta.