Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Ulgi


Jak dodać ulgę?

Jeśli posiadasz konto imienne w systemie, możesz samodzielnie zdefiniować przysługującą Ci ulgę. Funkcja dostępna jest w Aplikacji Mobilnej oraz na Portalu .

Pamiętaj! Jeśli samodzielnie zdefiniujesz ulgę, musisz podczas podróży posiadać przy sobie dokument potwierdzający uprawnienie do ulgi. Kiedy okażesz go podczas kontroli, poproś kontrolera o potwierdzenie ulgi. Od tego momentu Twoja ulga będzie się w wyświetlać w systemie jako potwierdzona i nie będziesz musiał podróżować z dokumentem. Zdefiniowaną ulgę w Systemie można też potwierdzić odwiedzając dowolny Punkt Obsługi Pasażera.

Zapisanie ulgi w Systemie

Przygotuj dokument potwierdzający Twoje prawo do ulgi. Zaloguj się do konta na Portalu Klienta. Wybierz „Start”, a następnie ,,Zarządzaj/Ulgi” lub wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia", a następnie opcję „Ulgi”.

 

W celu utworzenia ulgi w Systemie należy wybrać kategorię „Transport publiczny”, a następnie wybrać rodzaj ulgi z opcji dostępnych na liście.

 

Kliknij „Dodaj dokument” i wprowadź informacje o dokumencie uprawniającym do ulgi.

 

Wypełnij formularz zgodnie z instrukcjami i wybierz „Dodaj”, a następnie sprawdź dane i wybierz „Potwierdź”.

 

Aby zakończyć proces zapisywania ulgi na koncie, wyraź zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumencie uprawniającym do ulgi.

Zapisanie ulgi w Systemie

Zaloguj się do konta i wybierz Twoje Konto (piktogram sylwetki człowieka), w prawym dolnym rogu. Następnie wybierz ,,Ulgi”.

 

Przygotuj dokument potwierdzający Twoje prawo do ulgi. Zaloguj się do Twojego konta za pomocą aplikacji mobilnej, wybierz Twoje Konto (miniatura człowieka w prawym dolnym rogu ekranu). Następnie wybierz z menu opcję „Ulgi”.

 

Aplikacja wyświetli stronę z listą dostępnych Organizatorów Transportu. W celu utworzenia ulgi w Systemie wybierz kategorię „Transport miejski”, a następnie wybierz rodzaj ulgi z opcji dostępnych na liście.

 

Wybierz „Dodaj dokument” i wprowadź informację o dokumencie uprawniającym do ulgi. Wypełnij formularz zgodnie z instrukcjami i wybierz „Dodaj”, a następnie sprawdź dane i wybierz „Dodaj”.

 

Aby zakończyć proces zapisywania ulgi na koncie, wyraź zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumencie uprawniającym do ulgi.