Jak doładować swoje konto?
W Systemie Transport GZM każdy Użytkownik może wygodnie kupować bilety za pośrednictwem Portalu Klienta i Aplikacji Mobilnej. Oprócz zapłaty za pomocą bliku, przelewu z rachunku bankowego czy karty płatniczej, użytkownicy mogą płacić z wykorzystaniem środków zapisanych na „Twoim koncie”.
Doładowanie Twojego konta na Portalu
Zaloguj się do Twojego konta na Portalu. Na głównej stronie panelu użytkownika kliknij „Doładuj konto”.
Na ekranie Zamówienie wpisz kwotę, którą chcesz zasilić Twoje konto i zapłać wybraną metodą płatności.
Saldo Twojego konta zostanie automatycznie zaktualizowane. Stan środków widoczny będzie na głównej stronie panelu Użytkownika, po wybraniu opcji „Start”.
Minimalna kwota doładowania to 1 zł.
Doładowanie konta będzie widoczne w zakładce „Transakcje”.
Doładowanie Twojego konta w Aplikacji Mobilnej
Zaloguj się na swoje konto w Aplikacji Mobilnej. Na głównej stronie, widocznej po zalogowaniu, wybierz ikonę „+” , która jest dostępna na pasku „Stan środków”.
Następnie na ekranie „Doładuj Twoje konto” wpisz kwotę, którą chcesz zasilić Twoje konto i zapłać wybraną metodą płatności.
Saldo Twojego konta zostanie automatycznie zaktualizowane. Stan środków widoczny będzie na głównej stronie panelu użytkownika.
Minimalna kwota płatności to 1 zł.
Doładowanie konta będzie widoczne w zakładce „Transakcje”.