Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Zasilenie konta


Jak doładować swoje konto?

W Systemie Transport GZM każdy Użytkownik może wygodnie kupować bilety za pośrednictwem Portalu Klienta i Aplikacji Mobilnej. Oprócz zapłaty za pomocą bliku, przelewu z rachunku bankowego czy karty płatniczej, użytkownicy mogą płacić z wykorzystaniem środków zapisanych na „Twoim koncie”.

Doładowanie Twojego konta na Portalu

Zaloguj się do Twojego konta na Portalu. Na głównej stronie panelu użytkownika kliknij „Doładuj konto”.

Na ekranie Zamówienie wpisz kwotę, którą chcesz zasilić Twoje konto i zapłać wybraną metodą płatności.

Saldo Twojego konta zostanie automatycznie zaktualizowane. Stan środków widoczny będzie na głównej stronie panelu Użytkownika, po wybraniu opcji „Start”.

 

Minimalna kwota doładowania to 1 zł.
Doładowanie konta będzie widoczne w zakładce „Transakcje”.

Doładowanie Twojego konta w Aplikacji Mobilnej

Zaloguj się na swoje konto w Aplikacji Mobilnej. Na głównej stronie, widocznej po zalogowaniu, wybierz ikonę „+” , która jest dostępna na pasku „Stan środków”.

 

Następnie na ekranie „Doładuj Twoje konto” wpisz kwotę, którą chcesz zasilić Twoje konto i zapłać wybraną metodą płatności.

Saldo Twojego konta zostanie automatycznie zaktualizowane. Stan środków widoczny będzie na głównej stronie panelu użytkownika.

Minimalna kwota płatności to 1 zł.
Doładowanie konta będzie widoczne w zakładce „Transakcje”.