Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Zasilenie konta


Jak doładować swoje konto?

W Systemie Transport GZM każdy Użytkownik może wygodnie kupować bilety za pośrednictwem Portalu Klienta i Aplikacji Mobilnej. Oprócz zapłaty za pomocą bliku, przelewu z rachunku bankowego czy karty płatniczej, użytkownicy mogą płacić z wykorzystaniem środków zapisanych na „Twoim koncie”.

Doładowanie Twojego konta na Portalu

Zaloguj się do Twojego konta na Portalu. Na głównej stronie panelu użytkownika kliknij „Doładuj konto”.

Na ekranie Zamówienie wpisz kwotę, którą chcesz zasilić Twoje konto i zapłać wybraną metodą płatności.

Saldo Twojego konta zostanie automatycznie zaktualizowane. Stan środków widoczny będzie na głównej stronie panelu Użytkownika, po wybraniu opcji „Start”.

 

Minimalna kwota doładowania to 1 zł.
Doładowanie konta będzie widoczne w zakładce „Transakcje”.

Doładowanie Twojego konta w Aplikacji Mobilnej

Zaloguj się na swoje konto w Aplikacji Mobilnej. Na głównej stronie, widocznej po zalogowaniu, wybierz ikonę „+” , która jest dostępna na pasku „Stan środków”.

 

Następnie na ekranie „Doładuj Twoje konto” wpisz kwotę, którą chcesz zasilić Twoje konto i zapłać wybraną metodą płatności.

Saldo Twojego konta zostanie automatycznie zaktualizowane. Stan środków widoczny będzie na głównej stronie panelu użytkownika.

Minimalna kwota płatności to 1 zł.
Doładowanie konta będzie widoczne w zakładce „Transakcje”.