Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Hasło


Jak zmienić hasło do konta

Możesz w każdej chwili zmienić hasło do swojego konta. Zrób to za każdym razem, gdy podejrzewasz, że ktoś mógł je poznać. Hasło możesz zmienić zarówno w Aplikacji Mobilnej, jak i Portalu Klienta.

Zmiana hasła

Zaloguj się do Twojego konta na Portalu Klienta i kliknij „Ustawienia”, a następnie „Zmiana hasła”.

 

Potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując kod PIN oraz kliknij „Autoryzuj”.

 

Następnie na ekranie „Zmiana hasła” nadaj nowe hasło do Twojego konta i zatwierdź czynność klikając „Zatwierdź”.

Zmiana hasła

Zaloguj się do Twojego konta za pomocą aplikacji mobilnej, wybierz „Twoje Konto” (piktogram sylwetki człowieka). Następnie wybierz opcję „zmiana hasła”.

 

Potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując kod PIN.

 

Następnie na ekranie nadaj nowe hasło do Twojego konta i wybierz „Zatwierdź”.