Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Hasło


Jak odzyskać hasło do konta

Jeżeli zapomniałeś hasła do swojego konta, łatwo odzyskasz je bez konieczności wizyty w Punkcie Obsługi Pasażera. Hasło możesz odzyskać zarówno w Aplikacji Mobilnej jak i Portalu Klienta.

desktop_windows Nie pamiętam hasła

Na stronie głównej Portalu Klienta (transportgzm.pl) kliknij ,,Zaloguj się'', a następnie ,,Nie pamiętasz hasła?”.

 

Wpisz w formularzu adres e-mail wykorzystany do utworzenia konta. Kliknij „Wyślij”.

 

Na wskazany adres otrzymasz e-mail z linkiem do zresetowania hasła. Przejdź do swojej poczty e-mail, otwórz wiadomość i kliknij w link. Zdefiniuj nowe hasło do konta. Po wypełnieniu formularza, nadaniu nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, System automatycznie zaloguje Cię do konta.

smartphone Nie pamiętam hasła

Na ekranie aplikacji wybierz „Zaloguj się lub załóż konto”.

 

Następnie na ekranie „Zaloguj się” wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Wpisz w formularzu adres e-mail wykorzystany do utworzenia konta. Kliknij „Zatwierdź”.

 

Na wskazany adres otrzymasz e-mail z linkiem do zresetowania hasła. Przejdź do swojej poczty e-mail, otwórz wiadomość i kliknij w link. Zdefiniuj nowe hasło do konta. Po wypełnieniu formularza, nadaniu nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, System automatycznie zaloguje Cię do konta.