Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Hasło


Jak odzyskać hasło do konta

Jeżeli zapomniałeś hasła do swojego konta, łatwo odzyskasz je bez konieczności wizyty w Punkcie Obsługi Pasażera. Hasło możesz odzyskać zarówno w Aplikacji Mobilnej jak i Portalu Klienta.

Nie pamiętam hasła

Na stronie głównej Portalu Klienta (transportgzm.pl) kliknij ,,Zaloguj się'', a następnie ,,Nie pamiętasz hasła?”.

 

Wpisz w formularzu adres e-mail wykorzystany do utworzenia konta. Kliknij „Wyślij”.

 

Na wskazany adres otrzymasz e-mail z linkiem do zresetowania hasła. Przejdź do swojej poczty e-mail, otwórz wiadomość i kliknij w link. Zdefiniuj nowe hasło do konta. Po wypełnieniu formularza, nadaniu nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, System automatycznie zaloguje Cię do konta.

Nie pamiętam hasła

Na ekranie aplikacji wybierz „Zaloguj się lub załóż konto”.

 

Następnie na ekranie „Zaloguj się” wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?”. Wpisz w formularzu adres e-mail wykorzystany do utworzenia konta. Kliknij „Zatwierdź”.

 

Na wskazany adres otrzymasz e-mail z linkiem do zresetowania hasła. Przejdź do swojej poczty e-mail, otwórz wiadomość i kliknij w link. Zdefiniuj nowe hasło do konta. Po wypełnieniu formularza, nadaniu nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, System automatycznie zaloguje Cię do konta.