Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.

Documents


Punkty Obsługi Pasażera


W Punktach Obsługi Pasażera można kupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej Transport GZM, złożyć reklamację, skargę, wniosek. Dodatkowo w POP-ach można także odebrać Metrokartę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • soboty: od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta - nieczynne.

Wyjątki:

1. Placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje pasażerów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny

2. Placówka na katowickim dworcu, która w soboty czynna jest od 9:00 do 15:00 (pozostałe dni bez zmian).

Adresy Punktów Obsługi Pasażera:

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy). 

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne). 

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.