Passenger Service Points
W Punktach Obsługi Pasażera można kupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej Transport GZM, złożyć reklamację, skargę, wniosek. Dodatkowo w POP-ach można także odebrać Metrokartę.
Godziny otwarcia Punktów:
- poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
- soboty: od 9:00 do 14:00;
- niedziele i święta - nieczynne.
Wyjątki:
1. Placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje pasażerów:
- w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
- od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
- soboty, niedziele i święta - nieczynny
2. Wakacyjne soboty (w lipcu i sierpniu) - wówczas punkty są nieczynne, za wyjątkiem placówki na Dworcu w Katowicach, która jest czynna w soboty od 9:00-15:00.
Adresy Punktów Obsługi Pasażera:
-
Bytom, ul. Dworcowa 35.
-
Chorzów, Rynek 8/1.
-
Gliwice, ul. Składowa 8a
-
Katowice, dworzec kolejowy Katowice.
-
Katowice, ul. Pocztowa 10.
-
Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM).
-
Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46
-
Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy).
-
Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne).
-
Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.